logo    Alarmsecurity.cz  Domácí zabezpečovací systémy  Zabezpečte svůj majetek včas. Vaše investice bude v bezpečí. 

DOPORUČUJEME:






POROVNEJTE NAŠE CENY

Vyzkoušejte ceny našich výrobků také na nezávislých on-line porovnávačích cen:



PLATEBNÍ METODY

Vážení zákaznící, připravili jsme pro Vás přehled platebních metod, kterými můžete platit v našem e-shopu...


Zajímá Vás, jak velká je kriminalita v okolí Vašeho bydliště? Podívejte se na mapu kriminality ZDE:



OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky a reklamační řád

Kontaktní údaje

Provozovatel internetového obchodu: Pavel Kučera
Sídlo: Majdalena 100, 378 03 Majdalena

: 60658070
DIČ: CZ6212311743

JSME PLÁTCI DPH


Zapsaná: do živnostenského rejstříku pod spisovou značkou ŽÚ/1018/2013/Bro

Telefon: +420 605 946 699,  +420 606 187 425
Emailalarmsecurity@seznam.cz, info@alarmsecurity.cz

Web: http://www.alarmsecurity.cz

Kontaktní adresa: Pavel Kučera, Majdalena 100, 378 03 Majdalena

Provozní doba: Objednávky přes internetový obchod Alarmsecurity.cz: 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
Provozní doba infolinky: pondělí - pátek: 8:00 - 16:00

Bankovní spojení:
ČSOB,Poštovní spořitelna - číslo účtu 260326939/0300

 

I. Úvodní ustanovení

Prodávajícím je : Pavel Kučera – podnikající pod zavedeným obchodním označením Alarmsecurity.cz se sídlem Majdalena 100, Majdalena, PSČ: 378 03, IČ: 60658070 DIČ: CZ6212311743. Společnost je zapsaná do živnostenského rejstříku pod spisovou značkou ŽÚ/1018/2013/Bro, v Městském úřadu v Třeboni. Uskutečnění zdanitelného plnění s místem v tuzemsku (CZ).

Kupujícím je návštěvník těchto internetových stránek prodávajícího, který prostřednictvím systému (dálkového přístupu - internetu) odešle řádnou objednávku na koupi prodávajícím nabízeného zboží, které podléhá standardní platným právním řádem stanovené záruční době 24 měsíců.

Odesláním objednávky kupující současně výslovně a nezpochybnitelně potvrzuje, že se dobře a podrobně seznámil s těmito obchodními podmínkami, a že s nimi bez výhrad souhlasí a že tyto obchodní podmínky jsou tak nedílnou součástí smluvního ujednání uzavřeného mezi prodávajícím a kupujícím, tj. jsou pro obě strany jako smluvní ujednání závazné. Nestanoví-li tyto obchodní podmínky jinak, řídí se práva a povinnosti účastníků příslušnými ustanoveními obecně závazných předpisů platných v České republice, zejména tedy zák .č. 89/2012, Sb. občanský zákoník v platném znění.

 

 II. Objednávání zboží

  1. Kupující objednává zboží z nabídky prodávajícího umístěné na internetové adrese www.alarmsecurity.cz . Objednávka je odesílána kupujícím prodávajícímu přímo z prostředí internetového obchodu elektronickou cestou.

Objednávat zboží je možno dalšími způsoby:

  • elektronickou poštou na adrese alarmsecurity@seznam.cz
  • telefonicky
  1. Odeslaná objednávka je považována za platný a plně závazný návrh kupní smlouvy, pokud obsahuje všechny náležitosti, vyžadované objednávkovým formulářem. Kupující je povinen uvést správně a plně pravdivě veškeré údaje potřebné k řádnému vyřízení objednávky
  2. Kupní smlouva je řádně, platně a závazně uzavřena potvrzením objednávky kupujícího prodávajícím. Prodávající je ve všech případech oprávněn dodatečně požádat kupujícího o autorizaci objednávky vhodným způsobem, zpravidla telefonicky nebo e-mailem. Odmítne-li kupující objednávku k výzvě prodávajícího autorizovat, je považována za neplatnou a právně od počátku zcela neúčinnou.
  3. Prodávající si vyhrazuje právo nepotvrdit a neakceptovat objednávku kupujícího, který v minulosti neodebral či řádně nezaplatil závazně objednané zboží. Objednávka rovněž nebude potvrzena v případě, že poptávané zboží nebude mít prodávající již na skladě, toto právo si prodávající výslovně vyhrazuje, kupující s ním souhlasí. V takovém případě může být s kupujícím dohodnuta dodávka náhradního zboží, nebo jiný termín dodání.
  4. Potvrzenou objednávku může kupující prokazatelně zrušit e-mailem bez jakýchkoliv sankcí do 24 hodin poté, co byla učiněna, a to v případě, že zboží nebylo dosud odesláno k přepravě. V ostatních případech je prodávající oprávněn požadovat od kupujícího úhradu již vzniklých nákladů. Prodávající může potvrzenou objednávku bez dalšího zrušit pouze v případě, kdy zboží již není skladem, zboží se již nedodává nebo se výrazným způsobem změnila jeho cena.

 

III. Dodací a platební podmínky

  1. Prodávající odešle objednané zboží kupujícímu na adresu uvedenou v objednávce v takové lhůtě, v jaké je uvedena dostupnost při zakoupení výrobku s výjimkou zboží, které aktuálně nebude skladem, i když v době prodeje je jako aktuální (tedy skladem) zveřejněno.
  2. V případě, že objednané zboží nebude prodávající schopen odeslat v uvedených termínech, bude kupujícího o této skutečnosti informovat prostřednictvím e-mailu nebo telefonu a navrhne náhradní řešení vyřízení objednávky.
  3. Prodávající nikterak neodpovídá a neručí za zdržení nebo nedoručení zásilky v případě, že jsou nedostatky dány na straně kupujícího nebo na straně dopravní služby. Dále nikterak neodpovídá a neručí za nepřijetí objednávky prostřednictvím internetu v důsledku nezaviněného výpadku spojení případně jiných technických problémů a v případě zásahu tzv. vyšší moci.
  4. Kupující se výslovně zavazuje odebrat objednané a zaslané zboží a řádně a včas zaplatit kupní cenu za zboží, a to včetně nákladů na jeho doručení.
  5. Všechny ceny se rozumí včetně DPH. Ceník prodávajícího si prodávající vyhrazuje průběžně aktualizovat a měnit, jinak platí až do odvolání. Prodávající garantuje ceny uvedené v nabídce, a to k okamžiku odeslání objednávky. Náklady spojené s odesláním a přepravou zboží hradí kupující, individuálně (případ od případu) nebo dočasně (formou akční nabídky prodávajícího) lze sjednat, že tyto náklady nese prodávající (při větší objednávce).
  6. Prodávající akceptuje následující platební podmínky:
  • platba předem bankovním převodem
  • na dobírku při doručení zboží

V případě platby předem bankovním převodem je závazek kupujícího uhradit cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. Platbu předem zašle kupující na účet prodávajícího u ČSOB a.s., Poštovní spořitelna, číslo účtu: 260326939/0300 bezhotovostním převodem s uvedením čísla objednávky jako variabilního symbolu.  Kupující je vlastníkem zboží po zaplacení kupní ceny, tímto okamžikem přechází na kupujícího i nebezpečí škody na zboží.

  1. Na základě kupní smlouvy vystaví prodávající kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu prodávající odesílá společně s objednávkou.
  2. Instalace zboží ani montáž nejsou součástí kupní smlouvy.
  3. Dodávky předmětu plnění budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle 1 - 3 pracovních dnů. Ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na adresu uvedenou v objednávce kupujícího. Dopravu na adresu uvedenou kupujícím zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím standardně obsahuje daňový doklad-faktura, návod na používání výrobku v českém jazyce a záruční list (pokud jej výrobce k výrobku přikládá). Pokud prodávající k výrobku nepřikládá záruční list, tak postačí daňový doklad – faktura.
  4. Možnost dodání zboží:
  • zasílání Českou poštou po celé ČR
    • balík na adresu (do ruky)
    • balík na poštu
  1. Cena přepravy se řídí dle ceníku aktuálního v den objednávky. Konkrétní způsob dodání si zvolí kupující sám, při vytváření objednávky. Možný způsob dopravy a podmínky dopravy zboží jsou uvedeny na internetových stránkách Alarmsecurity.cz v sekci "Doprava a platby".
  2. Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s logem, poškození krabice). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku Kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.
  3. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu alarmsecurity@seznam.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat faxem, e-mailem, nebo poštou na adresu společnosti Alarmsecurity.cz. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje Kupujícího práva věc reklamovat, dává však Alarmsecurity.cz možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.
  4. V případě nedoručitelnosti zásilky bude kupujícímu vrácena kupní cena. Prodávající však v tomto případě není povinen vrátit částku za vynaložené poplatky související s odesláním a přepravou zboží.
  5. Pokud kupující při objednání zboží zvolí platbu předem na účet prodejce, zavazuje se uhradit celkovou cenu objednávky do 7 dní od její realizace. Pokud prodávající v této lhůtě neobdrží úhradu na svůj účet, bude objednávka prodávajícím zrušena.
  6. Prodejce skladuje objednávky pouze 1 týden. V případě, že do této doby nepřijde platba od kupujícího, nebo kupující nereaguje na e-maily, nebo telefony od prodávajícího, bude objednávka prodávajícím bez dalšího zrušena. 
  7. V případě, že je hodnota objednávky za zboží nižší, než samotné poštovné, je nutné tuto objednávku předem zaplatit bankovním převodem.
  8. V případě, že kupující zvolí jako způsob doručení zboží na dobírku a takto objednané zboží nepřevezme, odmítne převzít ve stanovené úložní lhůtě od dopravce, či doručitele, nebo zásilka nemohla být doručena z důvodu neoznačené schránky či zvonku, v takovém případě je zákazník povinen uhradit náklady na poštovné a balné ve výši 150 Kč za jeden balík. Zákazník je povinen uhradit náklady za poštovné a balné do 14 dnů od nepřevzetí zásilky. Při nezaplacení budeme náhradu škody vymáhat i soudní cestou.
  9. V souvislosti s uplatněním práva na odstoupení od kupní smlouvy ve shora uvedené lhůtě 14-ti dnů je kupující povinen vrátit zboží prodávajícímu nepoškozené, zabalené a chráněné proti poškození při přepravě stejným způsobem, jako bylo zboží chráněno při dodání. Zboží poškozené či ve stavu znemožňujícím či ztěžujícím jeho další prodej není prodávající povinen přijmout a nenastávají účinky odstoupení od smlouvy. Při platném odstoupení od smlouvy vrátí prodávající kupujícímu zaplacenou kupní cenu zboží v nejkratší možné lhůtě.

 

 IV. Ochrana osobních údajů

  1. Veškeré osobní a firemní údaje, které kupující poskytne prodávajícímu, jsou považovány za důvěrné a chráněné dle příslušných právních předpisů. Prodávající je oprávněn s těmito údaji nakládat pouze v souladu s platnými právními předpisy a pro účely související se službami internetového obchodu. Prodávající se zavazuje, že neposkytne tyto údaje žádným třetím osobám, pokud to bezprostředně nesouvisí s vyřízením objednávky.
  2. Kupující má právo na výmaz svých údajů z databáze zákazníků a to na základě výslovné žádosti zaslané prodávajícímu.

Ochrana osobních údajů, jejich spravovaný rozsah, způsob ochrany a výčet stran spravující osobní údaje předané do našeho obchodu je řešen v individiuální části na internetových stránkách Alarmsecurity.cz v sekci "GDPR-ochrana osobních údajů".

 

V. Odpovědnost za vady a záruka

  1. Záruční podmínky se řídí příslušnými právními předpisy ČR. Jako záruční list obvykle slouží nákupní doklad- faktura. Kupujícímu před prvním použitím důrazně doporučujeme prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit. V opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu.
  2. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady v době 24 měsíců od převzetí zboží.
  3. Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená v bodě 7.2 je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ). Podnikateli bude doba pro uplatnění práv z vady oznámena v rámci kontraktačního jednání.
  4. Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodbornou montáží či jiným neodborným uvedením do provozu, neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami jako například úderem blesku či jiným atmosférickým výbojem, ohněm či vodou nebo působením jiných nestandardních jevů jako například přepětí v rozvodné síti. Prodávající si vyhrazuje právo neuznat reklamaci v případě, že výrobce či jím pověřený odborný servis prokáže, že kupující neoprávněně do výrobku zasáhl po odstranění pečeti výrobce, či, že došlo k mechanickému poškození zboží.

 

VI. Právo a spory

  1. Vyřizování stížností kupujících zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy alarmsecurity@seznam.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
  2. Prodávající tímto výslovně upozorňuje Kupující na jejich právo a možnost řešení případných, spotřebitelských sporů vzniklých mezi stranami cestou mimosoudního řešení dle zák. č. 634/1992 Sb., na ochranu spotřebitele (viz. zejména ust. § 20d až 20y cit. zák.), když obecným subjektem pro řešení sporů (ADR) je Česká obchodní inspekce viz odkaz na formulář pro zadání mimosoudního sporu: (https://adr.coi.cz/cs)

 

VII. Reklamační řád

Vyřizování reklamací podléhá ustanovením následujících právních norem:

  • Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele v platném znění
  • Zákon č. 89/20123 Sb., občanský zákoník v platném znění

Prodejce: Pavel Kučera. – podnikající pod zavedeným obchodním označením Alarmsecurity.cz se sídlem Majdalena 100, Majdalena, PSČ: 378 03, IČ: 60658070 DIČ: CZ6212311743. Kupující učiní reklamaci jedním z níže uvedených způsobů:

  • E-mailem na adresu alarmsecurity@seznam.cz
  • Poštou zasláním reklamace na adresu: Pavel Kučera, Majdalena 100, Majdalena, PSČ 37803
  1. Každá reklamace musí obsahovat:
  • číslo objednávky
  • srozumitelný a co nejpodrobnější popis zjištěných závad a jejich projevů
  1. Prodávající rozhodne o reklamaci (vyřízení reklamace) nejpozději do 30 dnů od řádného provedení reklamace a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.
  2. Oprávněná reklamace včetně vyřešení vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.
  3. Pro zadání reklamace využijte náš formulář pro zadání a odeslání reklamace na našich webových stránkách.

 

 Poslední aktualizace těchto obchodních podmínek provedena ke dni : 22.5.2018 

 

ZDA5Nj