S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
logo    Alarmsecurity.cz  Domácí zabezpečovací systémy  Zabezpečte svůj majetek včas. Vaše investice bude v bezpečí. 

DOPORUČUJEME:






POROVNEJTE NAŠE CENY

Vyzkoušejte ceny našich výrobků také na nezávislých on-line porovnávačích cen:



PLATEBNÍ METODY

Vážení zákaznící, připravili jsme pro Vás přehled platebních metod, kterými můžete platit v našem e-shopu...


Zajímá Vás, jak velká je kriminalita v okolí Vašeho bydliště? Podívejte se na mapu kriminality ZDE:



ZÁRUČNÍ A REKLAMAČNÍ PODMÍNKY
Záruční a reklamační podmínky

Plně odpovídáme za výrobní vady a případné škody vzniklé při dodání zboží. Odběratel je povinen bezprostředně po převzetí zakázky zkontrolovat její obsah, zda je v souladu s přiloženým dodacím listem či položkovou fakturou. Případná reklamace dodávky musí být učiněna v nejkratším možném termínu po převzetí zboží zákazníkem. Reklamace dodávky bude poté námi vyřízena opět v nejkratším možném termínu. Záruční doba na veškeré zboží z naší nabídky je 24 měsíců. Datum uvedené na daňovém dokladu, který je současně záručním listem, stanovuje počátek záruky.

Pokud máte se zbožím technické problémy, doporučujeme, před odesláním zboží k reklamaci kontaktovat technickou podporu s popisem problému, je možné, že se podaří problém vyřešit, aniž by bylo nutné zboží zasílat k reklamaci.

Doporučujeme mailový kontakt (mailovou adresu najdete pod odkazem: Kontakty) kde můžete problém zcela jasně popsat, a technik má popis v mailu k dispozici pro ev. porovnání se stejným zbožím přímo u nás, nebo může kontaktovat a popsat problém přímo výrobci, nebo dovozci (pokud se jedná o zboží, které sami nevyrábíme, nebo nedovážíme). Telefonická linka technické podpory je na tel. 605 946 699. Provozní doba je: Po - Pá od 8:00 do 16:00 hod.

 

ODESLÁNÍ ZBOŽÍ K REKLAMACI

Pokud Vám zboží které jste si u nás zakoupili vypovědělo službu, pak se omlouváme za způsobené problémy a budeme se snažit celou věc vyřešit co nejdříve.

K zásilce se zbožím určeným k reklamaci přiložte kopii DAŇOVÉHO DOKLADU, který je součástí každé zásilky a STRUČNÝ PRŮVODNÍ DOPIS s popisem závady, problému se zbožím, nebo jiným Vaším požadavkem, jinak bohužel NEMŮŽEME ZAHÁJIT REKLAMAČNÍ ŘÍZENÍ!

Reklamované zboží musí být kompletní a zabaleno v původním obalu!! Podmínkou pro uplatnění záruky je neporušenost záruční pečetě, která je nalepena na výrobku. Výrobek musí být mechanicky neporušen.

Vadný výrobek zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k mechanickému poškození, přiložte kopii daňového dokladu, stručný průvodní dopis a odešlete na naši adresu: Pavel Kučera, Majdalena 100, 378 03 Majdalena.

Zásadně odesílejte obyčejným, pokud možno pojištěným balíkem. Nikoli dobírkou - ty nebudou převzaty!!

V našem obchůdku vyřizujeme oprávněné reklamace bez zbytečného prodlení a ve většině případů obratem. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je třicetidenní a v mimořádných případech se může prodloužit. Zákazník je s touto informací obeznámen.

Pokud se reklamace řeší formou výměny zboží za nové zboží, je nutné, aby zákazník odeslal kompletní zboží. Pokud se tak nestalo, jsme nuceni, opět požádat zákazníka o zaslání zbytku zboží, aby mohlo být reklamační řízení uzavřeno. Pokud tedy není zasláno kompletní zboží, doba reklamace se zcela zbytečně prodlužuje a zákazníkovi také v důsledku několikerého poštovného i prodražuje. V žádném případě nezasílejte zásilky dobírkou (nevyžádané dobírky nepřebíráme a jsou vráceny zpět na adresu odesílatele), zboží zašlete jako běžný balík Českou poštou, nebo prostřednictvím jiného přepravce. Max. lhůta od zahájení, do vyřízení Vaší reklamace je 30 dnů. Ke každé reklamaci zakládáme reklamační protokol se všemi náležitostmi, kopii tohoto protokolu, obdrží samozřejmě i zákazník. Pokud je to pro Vás výhodnější, můžete zboží k reklamaci předat osobně v sídle naší firmy. Provozní doba je: Po - Pá od 8:00 do 16:00 hod.

V souladu se zákonem č. 367/2000 máte jako spotřebitel v případě objednávky učiněné elektronickou cestou právo vrátit nepoškozené zboží v originálních obalech a s kopií daňového dokladu do 14 dní od převzetí zboží. V případě vrácení zboží z výše uvedených důvodů, je nutné zaslat zboží běžným balíkem, ne dobírkou (dobírka nebude přijata). V rámci 14-ti denní lhůty pro vrácení zboží, můžete tedy kompletní, nepoškozené zboží v původním balení vrátit zpět na naši adresu, spolu s kopií daňového dokladu a stručným průvodním dopisem. Následně vystavíme tzv. daňový dobropis, který Vám odešleme a na kterém je vyznačen datum splatnosti (do 14 dnů). Nutné je také zaslat číslo bankovního účtu, na který částku v době splatnosti dobropisu převedeme.

 

 

 

OGJlZG